sobota, 10 listopada 2012

Naleśniki !

Dobry wieczór. Usłyszałam dzisiaj że nie każda osoba umie robić naleśniki. Jest to bardzo proste. 
Naleśniki

  • Mąka 
  • Jajko
  • Mleko
  • Cukier Wanilinowy 
  • Szczypta soli
  • Łyżka oliwy
Oczywiście ja to wszystko dodaje na oko. Ale ciasto ma wyjść ani nie za rzadkie ani nie za gęste :) 
  
Przygotowanie
Mieszamy jajko z cukrem wanilinowy.
Dodajemy mleko, mąkę, sól, oliwę.
Smarujemy patelnie teflonową leciutko olejem, i nagrzewamy. Gdy patelnia będzie nagrzana wlewamy na nią ciasto. Pilnujemy aby naleśnik się nie przypalił. Smażymy na obu stronach. Kładziemy na talerz, smarujemy czym lubimy. Ja zrobiłam z dżemem ale mogą być z NUTELLĄ czy nawet z bita śmietaną i owocami.I gotowe. SMACZNEGO !

A oto moje naleśniki :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz